Saturday, May 15, 2010

Rindu..

Terlalu rindu sgt aku kt dia...
tp nak buat mcm ne...
dia xbg aku kacau die..
aku xbleh nk buat ape..aku dah xbdaya nak pujuk die..
yang,i love u so much..
masih kah kau igt..
pada waktu dulu...
Bestkan waktu ni...
yang makan pizza
pa tgkp gmbr candid..

alangkah besnye
yang kembali seperti dulu..
y pernah cintakan papa
y selalu mengongkong papa
papa cintakan yang masa zaman sem1,2,3,4
5 dan 6 perangai yang cikit2 berubah
yang dah xcintakan pa seperti dulu lagi
yang cakap cinta dengan perkataan
tapi bukan dengan perbuatan

yang,papa bkn nk mengongkong
tapi itu tanggungjawab papa utk mengawal yang
kalo yang dh bebas,percayalah
papa bukan yang terbaik utk yang
papa berharap sgt yg xpg ke pulau
papa tau yg bek dgn smua org
tp pgai yg y manje membuatkan pa jd cemburu
yang,pergilah nk ke mana pn
percayalah
lelaki cme nk yang terbaik utk psgnnye
papa tau papa dh xde hak utk menghalang yg skrg ni

Ya Allah,kembalikan izzah ku y dulu
izzah ku semasa sem 1,2,3,4 dan 5...
Izzah ku yang mencintaiku melalui perbuatan dan perkataan
Izzahku y sentiasa bertolak ansur
Izzahku y sentiasa risaukan aku
Izzahku y tidak pernah menengkingku

Ya Allah,bantulah aku ya Allah

No comments: