Tuesday, May 11, 2010

Hati

hari ini macam hari-hari selepas aku pergi melaka..

ade jugak orang beri pendapat'btpe kesah kalo orang yang kita sayang tu tak
mempedulikan perasaan kite'
Aku xpduli smua tu,
tapi lama kelamaan aku terpikir
kenapa.
Mayb sbb aku dilahirkan untuk tetapkan hati ini untuk seseorang shj
sebabnya,aku pernah berjanji masa zaman sekolah
'sekiranya aku ada seseorang itu,aku akan mencintainya sepenuh hayat aku'

Sekarang ini,aku dah membuat keputusan,
aku xnk lagi sesiapa dah,
even aku dulu agak liar
biarlah orang ckp aku dayus ke ape ke
yang penting adalah aku
xkesah pn orang nk ckp ape

bidud,ilek...
(even dh xde syuman terukir)
sekian.

4 comments:

aSmiDar said...

cayalah bdud....
tabik ngan bdud....

BIDUD said...

Y????????

aSmiDar said...

sebab lam entry tu bdud nmpkn setia...
xtaula iklas ke dop tulis tu.....
hnya bdud yg tau...

BIDUD said...

asmidar:kalo hati ini sudah berkata(cehh)
betulla...xpcaye,belahla dada