Thursday, May 20, 2010

Doaku

Doaku;
Semoga dijodohkan di dunia, dan

jikalau tiada jodoh dengannya di dunia,
bertemu di syurgaNya
Amin
Aku cukup gembira dengan gelak tawamu
even aku xpnh tunjukkan
hati aku rasa terhibur
cincin di jarimu itu menandakan percintaan kite
namun semenjak kau tidak lagi mahu memakai tanda cinta kita
sikit-sikit kau tidak mencintai aku

Aku ingat lagi pada waktu dahulu
aku tiada cincin
kau merajuk
kerana aku tidak mahu memakai cincin
ku turuti selepas itu
Selepas aku tidak lagi memakai cincin itu
aku inginkan kau memakainya
tetapi kau enggan
lalu aku meminta
tapi kau enggan juga

Aku telah lama memendam rasa
Biarlah kesedihan ini terkubur di dalam hati
namun tidak aku nafikan
kau adalah wanita yang sentiasa aku cintai selama-lamanya
you're the most wonderful woman
in my heart
u're the one

I love u so much
sedikit pun aku tidak pernah membenci kau


No comments: