Saturday, May 22, 2010

Lupa

Alamak
Aku dah lupe untuk mengupdate e-diari aku
ish..

mlm ni aku mkn kdai bukit
xsdp lgsung
xrase ape2 pn nasi goreng die

tp mak aku call
tye khabar
mak aku rinduler 2
kih4

kakpah kcoh ckp aku dh lme xblk
kalo aku blk tiap2 mggu perli
kalo aku xblk lme,kcoh plak

kah4

bangcik dpt interview pt kewangan
mggu dpn
xtau pg ke xikut bangcik la

papehal,crila awek cpt2
ni srupe umo 30 dh tgk

kah4

mayb famili aku ni kewangan kot
kah4

mak pn cc kewangan dlu
aku pt kewangan
bangcik pn nk tjebak gak

kah4

neway,hati aku ni dh xde kgmbiraan lgsung
bru je dpt smlm
td dh muram blk
sbb ape yang aku hajati n aku ingini
angan2 semata..


i love u sygI miss this moment
aku sangat2 rindukan die bile aku melihat wajah2 die
wajah2 nye yang kiut,manje,comel
arghhhhhh
hmmmmmmmmmmmmmm
geramnye tgk gmbr ni

No comments: