Monday, May 17, 2010

Mimpi

Semalam aku bermimpi bes sgt..
Tentang aku dan die
Aku terjaga
Ujan lebat gile
Tapi aku tido blk
Aku bangun2
Tengok jam
Pukul 7.20
Alamak
Aku terlewat
Aku capai h/p aku
kerana sudah menjadi kebiasaan aku setiap pagiharapan aku sayang aku mesej aku
ade mesej
hati aku berbunga
namun tidak kesampaian
sayang aku bercerita mimpinye
dalam mimpinye berkisahkan aku dh ade pmpn len
die xkesah
(sayang,kn papa dh ckp walau apepun yang jadi
papa tetap menyintai yang)
Aku terus menelefon die
Aku ckp bahawa blog ni adalah e-diari aku
orang len xleh bkk
aku bg pwd blog aku
sbb bg aku,harta aku adalah hartanya jgk
private aku adlh private nye jgk
aku memberitahu dlm blog ini adlh isi hati aku

tapi apa yang dihajati tidak kesampaian
aku dimaki hamun
kerana satu gambarnya

yang,papa dah buang
terpulangla kt yang nk buat keputusan apa pun


I love u so much

No comments: