Thursday, July 29, 2010

Yang ke 100.

Woo woo..
Gua dah buat post yang ke 100
hahahaha
(proud of myself)

Bkn senang nk capai
lagi-lagi orang pemalas mcm aku
tp walau mcmne pmls skalipn bdk 2
ttp ade rajin gak
(tp masa die bosan la)

I want to share with u all bout one thing
(ni aku jpe dlm blog orang len..hahaha)
menarik jgkla blog die
ntahla laki ke pmpn

JEALOUS
(hihihihi)


“Cemburu itu perlu.”
“kenapa?”
“supaya aku boleh hidu cinta.”
“owh, jadi aku boleh cemburu pada apa pun?”
“boleh. Itu hak kamu. “

dan genggaman kami semakin erat.
Senyum. 

p.s:bagi aku,menarik post die..
hahahahaha

4 comments:

yanadzone said...

wahhh,pasni bole compete dgn aku ni....bole jadi finalis bintang kehidupan,hehehehe

BIDUD said...

ape yang finalis bintang kehidupan nye??

that 100 or jealousing?

hehehehe

yanadzone said...

ala2 bintang popular la...kunun2...ko kan dah grand2 post bagai 100post belaka ni...hahahaha...

BIDUD said...

hahaha...boleh2...