Wednesday, July 14, 2010

Hangout With Friend

Setiap hari main blog
even aku ckp blog ni sememangnya khas utk perempuan
(kan perempuan suke menaip n membina ayat)
hahahaha

Kenapa ye sekarang ni aku suke
Sebabnya ofis aku xde keje
hahahaha
Bosan gile

Sepanjang 2 minggu aku ada di kl
Macam macam aku enjoy
Hari nak balik je johor
Hmmmm


Bosan r life kerja
Naseb baikla aku ni xclever
(xbodoh k)

Best woo
World cup kt umah
Tapi malang belanda kalah
hmmmm;-(
Naseb baik xbetting

Sebelum final world cup,aku dengan member aku meluangkan masa berjalan-jalan
Lama bro xberjalan dengan kawan2
Dulu aku asyik berkepit je dengan awek
Sekarang ni berkepit pulak dengan mmber
Terukkan aku
Dah susah baru cari member
Mintak maaf sangat2 pada korang semua

Too all my friend in UDM,I'm sorry
Mintak maaf banyak2 kerana xpernah meluangkan masa dengan korang
Aku selalu melebihkan die
Inilah akibatnya kot
Padan muka aku
Sekarang ni aku nak berjumpa dengan kawan2 UDM
Terutamanya Megat
Aku tahu die banyak terasa dengan aku
Megat,aku mintak maaf banyak2
Kalaula masa boleh berputar,
akanku menjaga persahabatanku sebaik mungkin
Aku tidak tahu ia akan berakhir begini
Tapi Tuhan Maha Kuasa kan
Sekarang ni cuma kita boleh menunggu dan menunggu kan
Hanya berserah pada Yang Esa sahaja
Aku cuma mampu berdoa sahaja
Aku tau masa itu die tengah menghadapi kesusahan
Aku cuma hendak menolong
Tapi aku berani jamin bahawa dia akan menolak
Kerana dahiku telah dicop 'nyah kau'
Aku cuma berdiam diri
bodoh kan aku
Tolong kawan apa salahnya

Full stop sampai sini
Sekarang ni aku nak bercerita tentang aku dengan member aku plak
Kitorang hangout xingat alam punya hari sabtu
Penat bro
Sampai tengok bola german vs uruguay pun boleh tertido kt safa

Stadium Shah Alam

Dalam kereta..huhuhu
Koya ngak

Keretaku Vivaku


Dalam kereta lagi..
Jem bro

 Selangor vs Kelate

Hooligan

Aku


I-city Shah Alam

Aku

 lepas tu pokok trus rosak

blurppp



Terbaikkkkk

 
Jangan ditanya berapa harganya

Nota:

Stadium Shah Alam
Bes gila
Dah lama xpergi
Menjerit sampai kuar anak tekak
Fuhh
FRU pun dh phm2
Mesti ada kecoh
Betul sangkaanku

I-City
Not bad la
Tapi nak bergambar n bawak awek berjalan-jalan bolehla
Rasanya kalo orang macam aku xlayak kot pergi sini
Orang yang suka bergambar ramai datang sini
Semua nikon slr je
Aku ni bawak canon A470 je
hahaha
Share punya plak 2
Takpa
Akanku langsaikannya
Tapi masa itu still have fun
Sebab ada daya penarik sikit di situ
(ada autoshow)
fuhhh
Gempak gila speaker

Enjoy2




2 comments:

aSmiDar said...

MESTI MEGAT NGIS KALAU BACA NEH..HEHEHE

BIDUD said...

megat mcm main..hahhaha...tp entry berserah pada Yang Esa tu utk orang lain sbnrnya...

tp Megat n Amar,i'm sorry berbanyak2