Wednesday, September 1, 2010

Cerita Kedai kopi

Aku nk habaq kt hangpa smua apa aku buat cuti ni
(biaq p la orang tanya x
blog aku kn)
pelaq sngguh
hahahahhaha


ONE UTAMA

Hyundai sonata latest punye





Mazda Rx8 sport



fuhh,kemas gile mazda ni
tp kemas gak harga die...
hahaha
kalo aku pkai mau tbeliak warga taman ehsan,desa jaya
aku jpe show ni pun sbb nak shopping jap kt OU
mmber ckp ade sale
bleh thn gak sale die
ape x nye
sale dlm butik
nk smbr dh jeans rome tu
boleh thn harga die
pkir punye pikir punye pikir
sambar jeans camel la
levis sbnrnye aku nk smbr
tp fuhhh..
len kali la bro


silap focus sbnrnye
Malam merdeka

ni semua sbnrnye nk pergi masjid india
ingatkan dari dataran pergi msjd india boleh mencilok gak 
rupe2nye tgh2 jln tutup
adoyai
terpaksa pusing balik masuk ikut jalan pertama kompleks
tah ape tah dorg buat tgh2 jln tu
bengangnye motor standard nk weng2
adui..
xpe2
nasib bek masa ni aku xde motor
member yang aku pergi skali pulak xske bende2 mcmni
terpaksala aku memekakkan telinga dengar mulut pmpn die
(merungut)
xpe
sabar separuh dari iman..

ni semua idea aku nk masuk dari dataran
hahahhaa
las2 xleh cilok daa
hahahaha
siap kna maki dgn mmber
hahahaha
xde hal
boleh usha function
tp 2 la 
pg dgn sape
hmmmmmm

No comments: