Monday, August 16, 2010

Panas

Terpaksalah mengupdatekan blog ni
nk men nuffnang katakan
kah4

hmmmm
panas gle mata
xtidor dri smlm
smbg punye smbg punye smbg
xleh tdo la
dgn pioneer aku macam pelaq
nyiiiiitttttttttt
bkn bunyi lagu
bunyi lebah
naseb baikla bro ni mengofferkn dri men"drive"kn kereta tinku
hahahaha

anyway
aku agak2 nk amek honda la
mcm menarik je

viva
hmmm
gua xminat sbnrnye
tp uhuk uhuk
pak turut katakan
kah4


ohhooo
nk kembali ke zaman kegelapan yang lalu
no 
never
bumi semakin tua
melaka dh kna puting beliung
ntah2

6 comments:

aSmiDar said...

shabas bete..
hohohooho

BIDUD said...

ape y shabas tu?????????

Jalilah Jali said...

merdekakah anda skunk?huhu..
owh..h0nda tue..h0nda EK cun...ke guane?

BIDUD said...

merdeka kot...sbb ape y aku nk buat,aku pye ske...
xde sape bleh bsing lg...
n aku bleh ske2 bkwn dgn sape2 pn
tp kdg2 bsnla..hahhahaha
pkir gak EK...tp mcm bes je accord lme...sbb dh ade mmber pkai

aSmiDar said...

shabas la dah boleh trima knyataan..:)

BIDUD said...

asmidar:hahaha..no komen...tuhan maha berkuasa....neway,tq