Saturday, June 26, 2010

tidak mampu lagi

hati ini tidak mampu utk berkata-kata lagi
tatkala diri ini dibohongi dan dicurangi
sekarang aku hanya mampu berdoa dan berdoa
semoga Allah mengabulkan permintaan ku
amin

ada sebab aku tidak mahu beri kamu untuk berbuat sesuatu
ini adalah sebabnya punca perpisahan(FB)


oh lelaki
sebanyak-banyak perempuan,
kenapalah engkau memilih teman wanitaku?
aku pun tidak paham dengan dirimu dan aku
janganlah engkau bersikap main sebat sahaja


aku mengaku diriku amat mencintainya
dan sanggup berbuat apa sahaja
kenapa engkau ni wahai lelaki

aku tau aku x standard engkau
lumrah dunia
lelaki tidak pernah puas
hmmmmmmmm
tetapi aku pasti tentang diriku
bahawa aku puas dengan cinta ini sahaja

oh sayang
aku akan tetap berpegang pada sumpah dan janji aku
bahawa aku akan tetap mencintai dan menyayangi engkau hingga ke akhir hayat
bahawa aku akan tetap mengahwini engkau

aku bersumpah pada Allah bahawa aku tidak akan mengahwini orang lain
ini sumpah aku pada Allah
hati aku sudah tertutup untuk orang lain

Ya Allah,tolonglah aku
Aku amat mencintainya
Aku tidak pernah merasa jemu bersamamu
Aku tahu bahawa Allah maha kuasa
;-(

2 comments:

Jalilah Jali said...

sentimental d0wh..terpegun sekejap bile baca..huhu

BIDUD said...

huhu...biarla orang nk kata ape pn..
die tetap yang terbaikkk di hatiku

suke r kite nk berjiwang2 kt dlm ni

huhu

dlm hati ade taman maa